Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Τα φόρτωσε...στο σκύλο!

Sunday 2: A little moment

Στον κόκορα τα φόρτωσε πάλι η συγκάτοικος εδώ, ή μάλλον στο σκύλο, αφού εγώ πρέπει να βγάλω για άλλη μια φορά, τα κάστανα από τη φωτιά.

Κι άντε να βρω κάστανα καλοκαιριάτικα, γιατί από φωτιές πια, κάηκε η γούνα μας και φέτος!
Όλα τα δύσκολα σε μένα τα βάζει και μονολογεί κι από πάνω πως θέλω να τη σκοτώσω.
Μα φταίω εγώ που δε βλέπει μπροστά της και πατινάρει πάνω στα κοκαλάκια μου και στα παιχνίδια μου;
Κι έτσι όπως πέφτει με (καθόλου) χάρη με μαθαίνει ένα σωρό λέξεις σε πολλές γλώσσες, κυρίως στα γαλλικά!

Αλλά κι εγώ για να την ανταμείψω, την έβγαλα έξω ένα βράδυ!
Που λέτε, την πήγα σε ένα ωραιότατο σπίτι, με μεγάλο κήπο κι ένα τεράστιο τραπέζι γεμάτο με αμύθητης οσμής, αλησμόνητα καλούδια, που με τράβηξαν λες από τη μύτη!
Κι αντί να κάτσει να φάει η χαζή και να ταΐσει κι εμένα, τι έκανε;
Με μάζεψε κατακόκκινη από ντροπή και ζητούσε και συγνώμη από πάνω.
Την ντρόπιασα λέει! 
Μουά? Ζαμέ!

Κι ενώ ο μήνας έχει 18, αυτή έχει μόνο 5 φωτογραφίες και βάζει εμένα να τις παρουσιάσω.
Κάποιος να της πει πως και η τεμπελιά έχει όρια!

Για πείτε μου όμως, βλέπετε σε καμιά φωτογραφία λαγό που τρέχει;
Γιατί αυτή τον είδε, αφού της το είπε άλλος βέβαια πρώτα και σκέφτηκε πως είναι ωραίο κουίζ!
Θέλει να βάλει κι εσάς να δουλέψετε μου φαίνεται!
Μη μασάτε, αν δε θέλετε!
Εγώ πάλι λέω να μασήσω κάτι ευθύς αμέσως!

Wednesday 12: Centre
Monday 3: Words
Saturday 1: Fiction
Thursday 13: Something Beautiful ((Kalo Nero, Kyparissia, Greece)
Μπρίκι

28 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία μου
    Καλέ το συννεφάκι τι σχημάτισε;;;;
    Υπέροχα να περνάς και πρόσεξε τα λαγουδάκια
    τ' ουρανού είιναι απαιτητικά....χα χα χα !!!

    φιλί γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε ναι Μπρίκι, είναι εμφανέστατος ο λαγός που τρέχει. Τελευταία φωτογραφία, κεντρικό σύννεφο!
    Φιλί στη μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βλέπει ολόκληρο λαγό και υποτίθεται πως είναι και λίγο από κυνηγόσκυλο ...τι να πω!!

      Διαγραφή
  3. Ευκολάκι μας έβαλες με τον λαγό στο σύννεφο! Μπρίκι μου να ζητήσεις έξτρα κοκαλάκια από την Μαρία που σε έβαλε να δουλέψεις καλοκαιριάτικα.
    Ένα χάδι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μεγάλος κι ο λαγός, δεν μπόρεσε να κρυφτεί καλά! χαχα!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ σαν να βλέπω ένα λαγουδίσιο σύννεφο!!!!! :)))) Σκυλούκο μου είσαι τρέλα!!!!
    Μαράκι κέντησες πάλι!!! Ξετρελάθηκα με την μαργαρίτα ή ηλίανθος, τι είναι!!! Αμάθητη εντελώς λέμε!!! Χαχαχαχα!!
    Φιλάκια στα μουσουδάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηλίανθος είναι! Να, τώρα το έμαθες...χαχα!
      Κάνει μπαμ ο λαγός λέμε (μόνο ο Μπρίκι δεν τον είδε)!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μπρίκι, αγόρι μου, σε καταλαβαίνω τα.. μάλα!!! Μη δίνεις πολλή σημασία, όμως και μη μου σκας! Είναι και αυτές οι ζέστες μαζί με την υγρασία, που μας έχουν... τσαταλιάσει τα νεύρα και όποιον πάρει ο... χάρος στο διάβα μας ( σε άπταιστα Γαλλικά, πάντα!). Έλα να της πούμε καμιά καλή κουβέντα, μη σε... ξαναστολίσει, καημενούλη μου!!!!!
    Λοιπόν, οι φωτογραφίες μπορεί να είναι μόνο 5, αλλά είναι η μία πιο όμορφη από την άλλη... πες της! Ειδικά, αυτός ο ηλίανθος είναι ονειρικός!! Όσο για τον λαγό, κάνε πως κι εσύ τον βλέπεις να τρέχει στην τελευταία φώτο της, να χαρεί λίγο!
    Αααα και μην ξεχάσω, να τη χαίρεσαι (να τη χαιρόμαστε!!) Μπρίκι μου για την ονομαστική της γιορτή και τη συγχωρούμαι αν μερικές φορές φωνάζει λίγο παραπάνω... ναι? Την αγαπάμε έτσι κι αλλιώς!
    Πολλά φιλιά στη μουσούδα σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα σε άπταιστα γαλλικά...χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. "...Η τεμπελιά έχει όρια", Μαρία! (Έτσι είπε ο Μπρικάκος να σου πούμε!)
    αχαχα! Πόσο μου έλειψες, βρε μουσουδάκι όμορφο! (Τουλάχιστον, α) πρόλαβες να φας πριν γίνει κατακόκκινη η πώς-τη-λένε? και β) έχεις κάνει πρόοδο με τα... γαλλικά???!!!)
    Κοίτα, η αλήθεια είναι πως τον λαγό τον είδα και νομίζω πως πρέπει να πας να της κάνεις χαρούλες γιατί οι φωτογραφίες της είναι όνειρο για μια ακόμη φορά!
    (Οκ, για να είμαι ειλικρινής, έτσι την καλοπιάνεις κιόλας! Προσπάθησε να βιντεοσκοπήσεις κανένα... πατινάρισμα, να γελάσουμε!!!)
    *Εγώ πάντως, μετά από μια εντυπωσιακότατη τούμπα -ευτυχώς μεσα στο σπίτι!- τώρα αρχίζω να ξεμελανιάζω! Μπρικάκο, σαν σκυλάκι Δαλματίας ήμουν! χαχχα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, όμορφε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει όρια ε?..νομίζω πως τα ξεπέρασα εδώ και καιρό! χαχα!
      Τελικά πρέπει να προσέχουμε που πατάμε πάντα, ακόμα κι αν δεν υπάρχει ένας Μπρίκι τριγύρω να βάζει παγίδες!
      Ελπίζω να ξεμελάνιασες πια!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Και γιατί την ντρόπιασες παρακαλώ; Δεν κατάλαβα.
    Ο λαγός κλέβει την παράσταση απ' την υπέροχη παραλία.
    Απ' όλες τις φωτογραφίες, η δική σου είναι η πιο ανυπέρβλητη. Κούκλος είσαι!!!
    Να της δώσεις μια μεγάλη σκυλίσια αγκαλιά και να της πεις στη γλώσσα σου, πως την αγαπάμε πολύ και Χρόνια της Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός κάτι κατάλαβε, αλλά δεν ξέρω αν θα το ξανακάνει...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Χρόνια πολλά και σε σένα, με υγεία και ευτυχία!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. το ειδα ,το ειδα το λαγο ....τελεια το συνεφφο .....υπεροχη φωτογραφεία !!!!
    καλη σου μερα Μαρια μου ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι αλλη τα φόρτωσε στον κόκορα Μπρίκι μου; αααα δεν παίζω λεμε...και ο Πετρής το ιδιο εκανε.και είδε το αποτελεσμα..ποιος ειναι ο Πετρής; εεεε ολο και κατι θα πήρε το ματι της ..συγκατοίκου σου...και πες της να μην τεπμλιαζει.....να σε πηγαινει βολτες και με την ευκαιρία να βγαζει και φωτογραφίες..... με ενα σμπαρο δυο τρυγωνια........αμαν κολήσαμε στις παροιμίες λεμε.. Μπρικάκο μου .μην μου στεναχωριεσαι ματια μου... παλι με χρονια με καιρούς εδώ θα ειναι... αστην μωρε τωρα να κανει τα δικα της.. ε; εσύ την καταλαβαινεις οπως και εμεις...αααααα οσο για το λαγουδακι.... εεεε ξαναρίξε μια ματια στον ουρανο της...ισως καπου εκει κρυφτηκε .....παντως στις φωτογραφίες της να το παραδεχτείς δεν παιζεται... ναι;..........φιλι στην μουρίτσα σου και δωσε της και εκεινης ενα στο μαγουλο .. αντε γεια τωρα....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τον είχε πάρει το μάτι μου τον Πετρή, θα τεμπέλιαζε κι αυτό φαίνεται...χαχα, αλλά πήγα τώρα και απόλαυσα παραμύθι και ζωγραφιές που με έκαναν να χαμογελάω!!
      Πολύ το ευχαριστήθηκα Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Οκ! το συννεφόλαγο εύκολο... αλλά το που σε πήγε σε ξένο (Γάλλων?) το τραπέζι ο Μπρίκης δεν λες τίποτα; Δεν το ταΐζεις το σκυλί γαλλικές λιχουδιές, α π α ρ ά δ ε κ τ ο ! ( ο ήλιος τα σώζει όλα) και που χαζεύεις τα σύννεφα...αχ! τι σου/μας έλαχε! ;-)
    ΑΦιλάκια και στη μουσούδα (σας) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι το τραπέζι δεν ήταν Γάλλων, αλλά ήταν αφορμή να μάθει άλλα λίγα "γαλλικά"..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Χα χα χα! μεχρι να καταλάβω τι εννοείς Μαρία μου, η ψυχούλα μου πήγε....στα σύννεφα.....αμαν πια!
    φιλακια καλη συνεχεια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα, Μαρία!
    Είδα ένα με μεγάλα αυτιά να τρέχει στο σύννεφο... ε, άδικο είχε το μικρό ζωντανό!
    Κάτι μου έβγαινε και στα φτερά της νεράιδας, αλλά μου φαινόταν ακίνητο...!!!
    Να περνάς καλά και άλλα τέτοια ευρηματικά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γλαύκη μου!
      Τώρα με έβαλες να ψάχνω στα φτερά της νεράιδας...χαχα!

      Διαγραφή
  13. Καλά, μόνο εγώ δεν βλέπω κανέναν λαγό να τρέχει;
    Λες επειδή δεν διακρίνω τα κρεμυδάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...λες να τον κάνουμε στιφάδο το λαγό?
      Δεν πιάνεται κιόλας!

      Διαγραφή