Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Οι αυθεντικοί

Μαρία: Μπρίκι, έλα έχουμε δουλειά!
Μπρίκι: Πάλι δουλειά; Χμ..και τι δίνεις;
Τι; Μόνο ένα κόκαλο; 


Η Κατερίνα από το positive-thinking-greece έφτιαξε και χάρισε ένα αυθεντικό βραβείο!
Το παραλάβαμε ο Μπρίκι κι εγώ, με μεγάλη μας χαρά κι ευχαριστούμε πολύ την Κατερίνα!
Απαντήσαμε φυσικά και στις ερωτήσεις της!


Αν σου έλεγαν πως για μια ημέρα μπορείς να κάνεις τα πάντα ελεύθερα και δωρεάν, τι θα επέλεγες;

Μαρία: Ταξίδια θα επέλεγα, αλλά σε μια μέρα μέσα μια εκδρομή θα προλάβαινα μόνο, οπότε θα φρόντιζα να προμηθευτώ όσα περισσότερα βιβλία μπορώ για να ταξιδεύω συνέχεια διαβάζοντας!

Μπρίκι: Θα προμηθευόμουν κόκαλα. Όλα τα κόκαλα του πλανήτη! 


Τι σ'ενοχλεί περισσότερο στα social media;

Μαρία: Τίποτα δε με ενοχλεί. Δε δίνω παραπάνω σημασία από όση χρειάζεται, για να βρω κάτι ενοχλητικό. Ως γνωστόν όποιος ψάχνει βρίσκει κι εγώ δεν ψάχνω, (αλλά ούτε και ψάχνομαι γενικώς) στα social media παραπάνω από όσο είναι απαραίτητο να πω, κανονικό να πω, τίποτα δε θα πω, μια και νομίζω πως καταλάβατε!

Μπρίκι: Με ενοχλεί που δεν ξέρω τι είναι αυτά τα social media και υποψιάζομαι πως πάλι στην απ' έξω με έχετε κάποιοι. 
Ακούς εσύ η από πάνω μου?


Αν ήσουν υπουργός παιδείας, τι μεταρρυθμίσεις θα εφάρμοζες;

Μαρία: Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω;
Από την ύλη, που αγκομαχούν δάσκαλοι και παιδιά να βγάλουν μέσα σε μια χρονιά ξεπετώντας την και μη μαθαίνοντας ουσιαστικά πράγματα, από τα βιβλία που αγκομαχούν μόνο τα παιδιά να κουβαλούν από και προς το σχολείο, από τα κτίρια, από τους περισσότερους εκπαιδευτικούς; Από που; Τελειωμό δεν έχει!

Μπρίκι: Θα έβαζα όλα τα σχολεία να υιοθετήσουν σκυλιά.


Μοιράσου μαζί μας μία ξεχωριστή σου εμπειρία.

Μαρία: Θα πω η γνωριμία μου με τον Μπρίκι κι ας το πάρει πάνω του. (Πρέπει συνεχώς να τον καλοπιάνω!)

Μπρίκι: Κάθε μου εμπειρία είναι ξεχωριστή!

Ένα αγαπημένο σου απόφθεγμα.

Μαρία: Λέω συνεχώς "τα πάντα ρει" του Ηράκλειτου, οπότε μάλλον είναι αγαπημένο μου!
Μπρίκι: When life gives you lemons make lemonade! Έχω κάνει κι ολόκληρη ανάρτηση εδώ!

Το ταξίδι των ονείρων σου;

Μαρία: Να γυρίσω όλο τον κόσμο και όχι σε ογδόντα μέρες μόνο!

Μπρίκι: Να φτάσω εκεί που τελειώνει ο κόσμος, να μέχρι εκείνο το βουνό!


Αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, ποια στιγμή θα ξαναζούσες;

Μαρία: Μια στιγμή; Μόνο μια? Χμμ...δεν μπορώ να διαλέξω μόνο μία!

Μπρίκι: Τη στιγμή που άνοιξα τα φτερά μου και κολύμπησα. Ναι, το ξέρω πως είμαι σκύλος και δεν έχω φτερά και γνωρίζω επίσης πως και φτερά να είχα θα μου ήταν άχρηστα στο κολύμπι, αλλά κάτι έπρεπε να γράψω. Και είχα γράψει εδώ!

Γράψε μας ποιο τραγούδι δεν βαριέσαι να ακούς όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει.

Μαρία: Losing my religion (R.E.M)


Μπρίκι: Ε καλά τώρα! Lemon tree (Fools Garden)!!



Μία σύντομη ευχή-μήνυμα σε κάποιον που αισθάνεται μόνος και έχει απογοητευτεί από όλα.

Μαρία: Ευχή θα δώσω, το μήνυμα θα το πάρει από τη ζωή την ίδια!
Η ευχή μου είναι να σταματήσει να νιώθει μόνος,γιατί το πιθανότερο είναι πως δεν είναι!

Μπρίκι: Μα τι άλλο; Αν η ζωή σου δίνει λεμόνια, φτιάξε λεμονάδα, λέμε! Μην το βάζεις κάτω!

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία μου
    Ομορφη πολυ η σκεψη να απαντησετε μαζι
    Ομολογω πως ο Μπρικι μου ειχε λειψει πολυ
    Φιλια και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι! Τι ωραίο όνομα αυτό του σκύλου σου!!! Αλλά και οι απαντήσεις σας εκπληκτικές!!! Μπράβο στο άπαιχτο δίδυμο!!!
    Πολλά φιλιά με την αγάπη μας!!!
    (δώσε κι ένα κόκκαλο έξτρα στο παιδί...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο σας Μαρία και Μπρίκι.
    Ήσασταν απολαυστικοι και οι δυο :)
    Εν τω μεταξύ πόσο τραγουδάρα το Losing my Religion?
    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ευθυμη αναρτηση μου εφτιαξες το κεφι! Συγχαρητηρια για το βραβειακι! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω! Πολύ λεμόνι, βρε παιδιά!!!
    "Να φτάσω εκεί που τελειώνει ο κόσμος, να μέχρι εκείνο το βουνό!", λέει!!!! Αχχαχαχα!
    Μαράκι, συγχαρητήρια για το βραβείο και για τις υπέροχες απαντήσεις σου!
    Μπρικάκο, για να δεις πόσο σε αγαπώ όλη μέρα θα σιγομουρμουρίζω το "Lemon Tree" και θα σπάω τα νεύρα των υπολοίπων! (γιατί αν μου κολλήσει εμενα ένα τραγούδι, άντε να με σταματήσεις! Οκ, ίσως το λέω εναλλάξ με το "losing my religion"!)
    Φιλιά πολλά και στους 2 σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ τι γλυκούλης που είναι ο Μπρίκης σου Μαρία μου!
    Δεν είχα ξαναπετύχει ανάρτηση του, πολύ μου άρεσαν!
    Οσο γι αυτή την ανάρτηση...πολύ καλή!
    Να γράψω λες κι εγώ μια με τον Μουτζούρη; :P
    Γι να τον ρωτήσω τώρα που κάθεται δίπλα μου...

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και να γράψεις!!
      Είμαι σίγουρη πως ο Μουτζούρης σου έχει πολλά να μας πει!
      Ελπίζω να σου απάντησε θετικά!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Χα χα χα !!!!!!!!
    "Αν η ζωή σου δίνει λεμόνια, φτιάξε λεμονάδα, λέμε! Μην το βάζεις κάτω!"
    Αχ βρε Μπρίκι άπαιχτε....

    Ν μου τον φιλήσεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπάω το τραγούδι που διάλεξες αλλά πιο πολύ αγαπάω τον φίλο σου!!!!!! <3 <3 <3
    δώστου ένα μεγααααααλο φιλί από μια φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες οι απαντήσεις σου.
    Πολύ όμορφα όσα λες.
    Και ο Μπρίκης...καταπληκτικός.
    Νάσαι πάντα καλά,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπρικουλίνι!!! :))) Σας χάρηκα Μαρία μου!!
    Και συμφωνώ με τον Μπρικάκο περί λεμονάδας!!! Φιλάκια και χαδάκια στην μουσούδα!!!
    Καλό σ/κ ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία, κακώς βγήκες κι έδωσες ραπόρτο μαζί με τον Μπρίκι,
    αφού ξέρεις πως, όπου εμφανίζεται, κλέβει τις εντυπώσεις κι εμένα μου έκλεψε και πάλι την καρδιά!
    Φιλιά γλυκά και στους δυο και στο Μπρίκι μια λεμονάδα ΤΩΡΑ! :)
    Υ.Γ Ε ναι, τα σχολεία με σκύλους, σαφώς και θα έβγαζαν πιο ολοκληρωμένες προσωπικότητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το βραβείο Μαρία!! Απολαυστικοί και οι δυο σας, δεν περίμενα να απαντήσει και ο Μπρίκι ;) Να μου τον φιλήσεις γλυκά γλυκά!!!
    Καλό σαββατοκύριακο!!! Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχει στόχους αυτό το σκυλί: (να φθάσει ίσαμε το βουνό, απέναντι! )
    Όχι , παίζουμε!
    Τι; Μπρίκια κολλάτε;
    αχαχαχαχα
    Μαρία μου! Αυθεντικότατος ο Ρίκι, έκανε τον Μαξ να σκάσει από ζήλια και να μου τραβάει το μπατζάκι!
    Αλλά του εξηγώ ότι σκυλοσταρ στα μπλογκς είναι μόνο ένας!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει Μαρία μου και Μπρίκι μου φτιάξατε την μέρα! Οι απαντήσεις σας θεϊκές και αυθεντικές όπως είσαστε εσείς οι δύο!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα πώς γίνεται να την έχασα αυτή την ανάρτηση;;; την οποία περίμενα πως και πως!! Ευχαριστώ και τους δύο για τις απολαυστικές απαντήσεις μα λίγο παραπάνω τον Μπρίκι γιατί αν δε κάνω λάθος είναι το πρώτο βραβείο που παραλαμβάνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή